• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Ciencias Económicas y de la Gestión
    • Search
    •   DSpace Home
    • Ciencias Económicas y de la Gestión
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsAdvisorsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsAdvisors

    Discover

    AuthorAcuña Oré, Pepe (1)Subject
    Liderazgo (1)
    Satisfacción del consumidor (1)
    Servicios al cliente - Control de calidad (1)
    Servicios al cliente - Evaluación (1)... View MoreDate2010 (1)


    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    El Liderazgo y su implicancia en la gestión integrada de clientes y servicios en Telefónica del Perú 

    Acuña Oré, Pepe (Universidad Nacional Mayor de San Marcos, 2010)
    La presente investigación, referida a la implicancia del liderazgo en la gestión integrada de clientes y servicios, se realizó en Telefónica del Perú, durante el período comprendido entre julio del 2008 y abril del 2010. ...
    Acceso abierto

    Contacto:  cybertesis@unmsm.edu.pe

     

     


    Contacto:  cybertesis@unmsm.edu.pe