• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Ciencias Económicas y de la Gestión
    • Search
    •   DSpace Home
    • Ciencias Económicas y de la Gestión
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsAdvisorsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsAdvisors

    Discover

    AuthorCastro Pulcha, Bernardo Elías (1)Subject
    Satisfacción del consumidor (1)
    Servicios al cliente - Administración (1)
    Servicios al cliente - Control de calidad (1)Servicios al cliente - Evaluación (1)... View MoreDate2007 (1)


    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    La Calidad del servicio tercerizado en la banda ancha de Telefónica del Perú SAA 

    Castro Pulcha, Bernardo Elías (Universidad Nacional Mayor de San Marcos, 2007)
    El presente estudio “La Calidad del Servicio Tercerizado en la Banda Ancha de Telefónica del Perú SAA” tiene por finalidad investigar la calidad de servicio que brinda el personal técnico de las Empresas Colaboradoras de ...
    Acceso abierto

    Contacto:  cybertesis@unmsm.edu.pe

     

     


    Contacto:  cybertesis@unmsm.edu.pe